LIPUNMYYNTI
Nettilipunmyynti Kide.appissa on päättynyt. Lippuja on rajatusti saatavilla vielä tapahtuma-aamuna ovilta ostaessa hintaan 32€/kpl. Varauduthan olemaan paikalla heti ovien auetessa kello 11.00 niin varmistat pääsyn tapahtumaan.
OHJEISTUS
K-CON SUOMI 2024 lipunmyynti toteutetaan suositussa, suomalaisessa Kide.app -lipunmyyntipalvelussa. Mikäli Kide.app ei ole tuttu alustana aikaisemmin, luethan seuraavan ohjeistuksen lipunmyyntitilanteen sujuvoittamiseen.
Luo tili Kide.appiin
Ennen lipun ostamista luo tili Kide.appiin, jota voit käyttää joko verkkoselaimessa tai sovelluksena. Tili pitää tallessa ostetut lippusi Lompakossa ja auttaa meitä hoitamaan asiakkaan mahdollisia ongelmatilanteita sujuvammin. Kide.app ohjeistaa askel kerrallaan tilin luonnissa.
Lipun ostaminen
Liput K-CON SUOMI -tapahtumaan löydät K-pop Suomi ry:n Kide.app-sivun kautta tai hakemalla tapahtumaa Kide.appista. Valitse haluamasi määrä lippuja ostoskoriin ja suorita maksutapahtuma. Voit halutessasi tallentaa maksukorttisi tiedot profiilisi tai maksaa MobilePayn tai Pivon kautta, jolloin maksukortin tietoja ei tarvitse kirjoittaa Kide.appiin.
Lipun lähettäminen ja lunastaminen Lompakosta
Jos olet ostanut lipun tapahtumaan, mutta et tule sitä itse käyttämään, voit lähettää lipun Lompakostasi toiselle henkilölle. Huomioithan, että toisella henkilöllä pitää olla myös käyttäjätunnus Kide.appiin. Lippu esitetään Kide.appista verkkoselaimen tai sovelluksen Lompakon kautta tapahtuman sisäänkäynnillä, jolloin lipusta luetaan joko QR-koodi tai merkitään napin avulla käytetyksi. Älä merkitse lippua käytetyksi itse etukäteen.
Ostettu lippu ei siis tule sähköpostiin tilausvahvistuksen mukana. Mikäli ostat lipun esimerkiksi lapsellesi etkä ole itse tulossa paikan päälle, tee lapselle oma käyttäjätunnus, lataa sovellus lapsen kännykkään ja lähetä lippu lapselle. Kuvakaappaus lipusta ei ole riittävä.
Lipun myyminen eteenpäin tai peruuttaminen
Kävijä, joka ei pääse osallistumaan tapahtumaan omista syistä, ei ole oikeutettu palautukseen ostetuista tai käyttämättä jääneistä lipuista. Lipun voi myydä ja lähettää eteenpäin toiselle käyttäjälle, mutta K-pop Suomi ry ei ole tällöin vastuussa myynnistä.
Saattaja tai avustaja tapahtumaan
Pyörätuolia käyttävän henkilön, näkövammaisen, kuulovammaisen tai EU:n vammaiskortin A-merkinnällä omaavan kävijän avustaja tai saattaja on oikeutettu veloituksettomaan sisäänpääsyyn. Olethan mieluusti yhteydessä meihin liput@kpopsuomi.fi ennen tapahtumaa, niin varmistamme sujuvan sisäänpääsyn saattajalle tai avustajalle.
Pienet lapset tapahtumaan
5-vuotiaat ja sitä nuoremmat lapset ovat tervetulleita tapahtumaan veloituksetta maksavan aikuisen seurassa. Kide.appissa valitse maksuton alle 5-vuotiaiden lippu ostaessasi tapahtumaan sisäänpääsylipun.
Ongelmatilanteet
Sisäänpääsyä tai Kide.appin käyttöä ei kannata stressata etukäteen, sillä ongelmien sattuessa ystävällinen ja osaava lipunmyynnin henkilökunta tapahtumapäivänä auttaa kaikissa tilanteissa. Tule lipunmyyntiin, jos jokin ei toimi, niin selkiytämme sisäänpääsyä yhdessä.
Lisää ohjeistuksia Kide.appin käytöstä löydät heidän omilta sivuiltaan: https://kide.app/help (linkki avautuu uuteen ikkunaan)
Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse (liput@kpopsuomi.fi) ongelmatilanteissa.
Kuva: Eerika Rajala